Ja, hoe wollig kan je klinken he?
Maar wij kunnen dat concreet uitleggen! Dit is wat wij bedoelen wanneer we je een persoonlijke service garanderen
Communicatie op jouw maat
Om te beginnen leren we je graag goed kennen. Hoe weten we anders wat jij van je webdesigner en je website verwacht? We doen dat helemaal old-fashioned met een gesprek. Liefst live, maar wanneer het niet anders kan, lukt online natuurlijk ook. Dat geldt zowel voor nieuwe websites als wanneer we een bestaande website overnemen.
Elk van onze klanten heeft een eigen achtergrond. Sommige hebben al eens een website gehad, anderen kunnen amper met een computer overweg. We passen onze communicatie aan aan onze klant. Weet jij niet wat een plugin is, dan zullen we die term vervangen door “stukjes code”.
Budget op jouw maat
De meest fantastische projecten om aan te werken, zijn die waar we alles mogen verzorgen: merkstrategie, huisstijl, seo, website, copywriting, fotoshoot en marketing. Gewéldig vinden we dat!
Maar
We zijn er ons ook van bewust dat niet elke klant dat allemaal nodig heeft, of er zomaar het budget voor heeft!
Dus kijken we samen naar de situatie.
- Wil je gewoon maar een website zodat je bestaande klanten af en toe eens iets kunnen opzoeken? Dan gaan we je zelden een seo-traject aanbevelen.
- Ben je heel tevreden met je logo? Dan gaan we dat gewoon gebruiken en verder bouwen op jouw bestaande huisstijl.
Kortom: doordat we je goed hebben leren kennen, gaan we een aanbod doen dat op jouw maat geschreven is, met die dingen die je vandaag nodig hebt om te groeien. Benieuwd hoe we jouw bedrijf zouden helpen?
Afspraken/planning op jouw maat
Onze klanten zijn zelfstandigen en kleine KMO’s. Daar houden we rekening mee. Want wanneer het plots héél druk is bij jou, heb je geen tijd meer om input te geven. Dus wanneer we een planning opmaken, houden we rekening met jouw drukke momenten en vakantie. Komt er toch iets tussen, dan zoeken we samen naar een oplossing.
Dat wil dus ook zeggen dat we pas een website online zetten wanneer jij de tijd hebt kunnen maken om hem goed te keuren. Bij ons zie je dus geen websites online gaan waar standaard afbeeldingen worden gebruikt, of waar nog de “Lorem Ipsum”-teksten in staan.
Wat vind jij belangrijk bij een website?
Hoe een website eruit moet zien, staat niet in wetteksten omschreven, of is niet academisch vastgesteld. Dus polsen we eerst bij jou wat jij nu net wel of niet fijn vindt bij websites:
- Hou je van websites met grote afbeeldingen?
- Hou je van elegante lettertypes of liever dik en vet?
- Hou je van websites met veel kleuren of liever zo wit mogelijk?
We luisteren dus eerst even naar wat jij écht goed vindt.
We gaan natuurlijk niet blindelings aan de slag met die input, want dan had je het even goed zelf kunnen doen, nietwaar? We leggen naast jouw input onze ervaring en de geldende ‘regeltjes’ rond gebruiksvriendelijkheid, marketing, conversie en SEO. Want daar betaal je ons voor: de website moet niet alleen mooi zijn, maar ook klanten opleveren!
Door jouw input en onze ervaring samen te nemen, bouwen we een website die persoonlijk op jouw maat gemaakt is.
Partners die bij je passen
Wanneer je een copywriter, vertaler, fotograaf of graficus nodig hebt, kunnen wij die voor jou contacteren. Daarbij kiezen we zorgvuldig wie er het beste bij jou en jouw project zou passen. Want elke copywriter, graficus of fotograaf heeft zijn eigen stijl. En wij vinden het belangrijk dat je ook een klik hebt met alle partners die zullen meewerken aan jouw online aanwezigheid.
Advies op maat, ook na oplevering
Een webdesigner hoort je niet in de kou te laten staan wanneer je website klaar is. Onze klanten kunnen allemaal zelf hun website aanpassen. Maar we ontvangen ze graag om te brainstormen over hun nieuwe plannen, om te bekijken welke blogberichten het beste zouden scoren of hoe ze hun nieuwe aanbod op de website kunnen zetten. En ook in die gesprekken combineren we onze kennis met dat wat we van jou en jouw bedrijf weten. Want doordat we tijd nemen om onze klanten goed te leren kennen, kunnen we hen het beste (soms kritische) advies geven.
Dit geldt overigens ook wanneer we een website overnemen! Ook voor deze klanten maken we graag tijd om hen echt goed te leren kennen zodat we hen advies kunnen geven dat specifiek voor hun bedrijf zal werken.
Zie jij het wel zitten om met zo’n webdesigner in zee te gaan? We kijken er al naar uit om jou te leren kennen!