Als kleine onderneming moet je vaak opboksen tegen de woekerprijzen van de multinationals.
Als dienstverlener vraag je je af hoe je ervoor zorgt dat mensen je gaan vertrouwen zonder mond-aan-mond reclame.
Het is nooit business-to-business of business-to-customer
Je kent dat wel: ofwel ben je een bedrijf dat iets verkoopt aan andere bedrijven.
Ofwel ben je een bedrijf dat iets verkoopt aan particulieren.
Alleen… klopt dat niet…
Mensen kopen niet meer van bedrijven. Behalve dan als ze enkel op zoek zijn naar het goedkoopste.
Mensen kopen van mensen. Ze kopen van de mens achter het bedrijf!
Laat de mens(en) achter het bedrijf zien
- Omdat het vertrouwen inboezemt als klanten weten bij wie ze iets kopen. Wie er verantwoordelijk is voor hun producten. Met wie ze contact zullen hebben als ze een vraag hebben.
- Omdat een belangrijke aankoop makkelijker is wanneer het bedrijf een écht gezicht heeft.
- Omdat niemand jouw coaching wil volgen als je niet laat zien wie ze zal geven.
- Omdat niemand bij jou in therapie zal komen, als niet duidelijk is wie jij bent.
Trakteer jezelf op een fotoshoot
Zorg ervoor dat op je website een professionele foto staat van jou en je team.
Dus geen selfie of vakantiefoto. Wel een professionele foto! En dat hoeft echt niet saai te zijn!
Een professionele fotograaf zal foto’s nemen die op jouw lijf geschreven zijn.
Foto’s die aan je bezoekers laten zien wat ze kunnen verwachten.
Dus kijk in die lens en verleid je klanten!
Wij werken graag met enkele heel goede fotografen samen. Dat lees je op onze pagina over foto’s.