Je hebt een hoofdproduct. En bijproducten. Enkele diensten. Jarenlange ervaring. Een fantastisch team. Natuurlijk wil je dat van de daken schreeuwen! Maar moet dat ook allemaal op je website?

Je hebt een hoofdproduct. En bijproducten. Enkele diensten. Jarenlange ervaring. Een fantastisch team. Natuurlijk wil je dat van de daken schreeuwen! Maar moet dat ook allemaal op je website?
Een tijd geleden veroorzaakte Google heel wat heisa. Ze gingen namelijk websites afstraffen die niet mobielvriendelijk zijn. Ondertussen is de heisa gaan liggen, maar… het blijft wél actueel!
Er bestaan verschillende manieren om je website zelf samen te klikken. Waarom zou je voor zo’n optie kiezen? Omdat je het leuk vindt én omdat het goedkoper is dan een vakman in te schakelen.
Ja hoor, ook bij het ontwerpen van een website, moet je aan een aantal regels voldoen. Deze zijn er allemaal gekomen om de consument, de bezoeker van je website, te beschermen.
De navigatie of het menu van je website. Ah jij denkt dat dat niet zo moeilijk is??
Als kleine onderneming moet je vaak opboksen tegen de woekerprijzen van de multinationals. Als dienstverlener vraag je je af hoe je ervoor zorgt dat...
Kan je een website maken in zwart/wit? Waar moet je rekening mee houden als je kiest voor een zwarte website?
Alternatieve tekst speelt een grote rol in de SEO van je website. Vergeet hem dus zeker niet in te vullen!
De opmaak van je website is belangrijker dan je denkt. Hoe zorg je voor het juiste evenwicht?
Een onuitputtelijke voorraad lettertypes. Welk gebruik je voor jouw website? Waarom is het lettertype belangrijk? Wanneer je een website op je...
Wat betekenen de termen domeinnaam en hosting wanneer je over je website praat?
Hoe kan je je vrienden uitnodigen om je Facebook pagina leuk te vinden?
Hoe kan je een bericht van iemand anders delen op je eigen Facebook bedrijfspagina?
Hier vind je een lijst terug met al jouw Facebook-volgers
Tips voor een goede profielfoto en omslagfoto
Hoe maak je een LinkedIn Bedrijfspagina aan?
Wanneer je Facebook opent, zal je steeds op je tijdlijn terecht komen. Maar je wil natuurlijk ook weten wat er op je professionele pagina gebeurt! Of je wil een bericht delen op je professionele pagina. Vroeger typte ik bovenaan mijn eigen pagina in om er zo naartoe te gaan. Maar dat kan eigenlijk veel efficiënter!
Een website is een leeg canvas. Een oneindig boek dat je vol kan schrijven. Maar wat zet je op je website?
Vaak krijg ik de vraag “Kan jij mijn website bovenaan in Google krijgen?”. Ik begrijp waarom, maar toch krijg ik er rillingen van. Want je maakt geen website voor Google. Je maakt een website voor je klant! En gelukkig is Google het daarover met mij eens…
Wanneer ik een website bouw, gebruik ik daarvoor het CMS WordPress. Het is gebruiksvriendelijk software waarmee je zelf je website verder kan onderhouden. Maar voor de meeste mensen zijn deze twee zinnen niet helemaal duidelijk. Dus graag ga ik even in op wat WordPress nu precies is en waarom ik ervoor gekozen heb. Want ik vind dat mijn klanten goed geïnformeerd moeten zijn!
Bedenk even wat je zelf doet wanneer je een vakman zoekt. Je zoekt een loodgieter, elektricien, dakwerker, kortom: een vakman. Waar zoek je die dan?
Juist, in de eerste plaats in je vriendenkring. Je vraagt wie er iemand kan aanraden.